Konstigt Förälskad !

Okej visst jag är Kurd och vi kurder är i Bråka med dom flesta Nationerna, dom som är runt omkring oss iallafall. Allt började för en jävla massa år sen då våra förfädrar var i krig. En jävla massa mord åt båda hållen , man fick ge och ta. Visst jag säger inte att det var rätt lr är rätt för det tycker jag verkligen inte . Men det jag inte fattar är att varför ska vi ta med oss den kulturen och generationen in i våran generation. Varför kan man bara inte sluta fred och glömma det som varit, för om vi tänker efter så var det ändå inte vi som orsakade det utan våra förfädrar. Måste vi vara lika dumma i Huvuden som dem ?.. Varför kan inte den (VI) den nya generationen låta det som varit bakom oss och sluta fred , visa att vi är smartare än vad dom var , lr är vi inte det?.. Jag tycker bara att det är tråkigt det som hänt men det kan inte vara såhär för evigt !
Iallafall det jag vill säga med det här är att Jag tror att jag har fått ett öga för Syrianer , det är något med dom som får mig att ........... Hittar inte Ord !  Allt  pga det som har hänt så är det typ helt omöjligt för mig att få en Syrian ... Men men så länge det finns hopp så finns det en chans , Inshalla en dag så får jag min Vackra Syrian...
OBS !  Jag dör för mina Landskvinnor med , men det är hårfin skillnad till Syriyoyos fördel ! HEHE

Kommentarer
Postat av: peshmerga

lol utan krigen hade du inte levt idag,duma i huve?bara för dom skyddade sitt folk från tortyr och massmord lr? 4 grannländer mot oss + krig mot ryssland,frankrike,england syrianer assyrer, kurds still alive.Att du inte får din syranska tjej beror inte på att du är kurd,lr att vi varit i krig mot syrianer,assyrer, utan det är för att du inte är kristen och inte bär på 2 kilo kors runt halsen.

2010-07-27 @ 04:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0