Juve + Italien ( Lindgren ) ;P

Hmm då var det dags igen.
Fotbolls VM och Italien gjorde entré . Välkomen In Italien lr som Lindgren helst skulle kalla det (Juventus) . Visst Italien har en massa spelar som kommer från Juventus men vad spelar det för roll när dom spelar som dom gör? Det kanske är just därför Italien Sög idag just pga att det var för många Juve spelare på planen . Juve Gjorde ju inte direkt någon succé i Ligan , Cl lr Inhemska Cupen. Ändå tar Lippi ut så många spelar därifrån. Italien var ju seger tippade inte bara av mig utan för många där ute även många experter. Jag tror att jag vet vad anledningen kan ha varit och det stavas  FÖR MÅNGA JUVENTUS SPELARE PÅ PLANEN !  Paraguay hade ett skott på mål första halvlek och den gick in .. VArför?.. Jo, just pga av Juventus spelarna , Giorgio Chiellini kollade på när Paraguay fick fritt nicka in bollen på deras första skott/nick på mål samtidigt som Buffon står som en stolpe i målet , tror faktiskt att min Vän Tobias Lindgren hade gjort bättre ifrån sig både som mittback istället för Giorgio Chiellini lr även i Mål istället för Buffon och jag tror även att han hade gjort bättre inhopp än Camoranesi . Tråkigt Lindgren att du inte är Italienare dom hade behövt dig en dag som denna :).. Obs ! jag nämner inte dom andra Juve spelarna för jag la inte ens märke till dem även där skulle du göra bättre ifrån dig Lindgren!
/Ako

Kommentarer
Postat av: Tobias LIndgren

För det första så tycker jag Juve (Italien) spelade ut Paraguay med råge, synd bara att det finns sopor som Gila som ska spela... För det andra så va det inte chiellini som gick bort sig på målet utan de rossi !! cannavaro kan ha vart med på en kant också. sen tycker jag en ny juve lirare visade upp sig ordentligt och jag är glad att han har kommit till den gamla damen.. välkommen pepe !! Sen måste jag bara tacka dig ako för att du tror så mycket på mig och mina kvaliteer att jag skulle kunna göra det bättre än många idag, Jag önskar bara att flera super coacher tex. mourinho skulle kunna se samma sak som du så jag skulle ha gjort mig ett namn i världen.. men vi önskar Bianconeri ett lycka till i vm, eller nej förlåt Gli azzuri !! ;)

2010-06-14 @ 23:24:54
Postat av: salem

de e ju svårt och ta ut interspelar när dom knappt har någon italienare,sen måste jag hålla med lindgren om att juve(italien) spelade ut paraguay,Och skyll inte på Chillini när de va de rossi..juve spelar gör aldrig fel!!

2010-06-15 @ 11:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0