Hör och Häpna!

Ooooops:D

Tid att passa så jag vaknade tidigt imorse , som jag alltid brukar göra. Men varför är det så jobbigt att gå upp när man måste iväg på något ?..När man inte har något att göra så brukar jag flyga upp ur sängen men nu när man hade något att göra så orkar man knappt öppna ögonen. Finns tyvärr inget jag kan göra åt det för så fungerar tydligen JAG. Iallafall till slut kom jag upp och iväg till matte lektionen:P. För idag så ska jag börja mitt nya liv. Jag har börjat att plugga upp några ämnen som i slutändan ska leda till att jag ska söka högskolan när ansökningarna drar igång igen :)..Det är iallafall målet, ska inte lova något förutom att jag ska göra mitt bästa, så får vi se hur långt det räcker. Så när ansökningarna drar igång igen så återkommer jag så får vi se hur det gick , Förhoppningsvis med goda nyhter :P..Har lärt mig att ta en dag i taget och en sak i taget, så jag börjar med i dag.



OBS!!!! GÅ INTE TILL MATEMATIK LEKTIONEN UTAN MATEMATIK BOKEN FETT MOBBAD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0