Väntar På Vaddå?

Vad väntar jag på egentligen? varför väntar jag på något som inte längre finns?. Jag förstår faktiskt inte det själv. Det finns ett ordspråk som jag verkligen lever efter "Hoppet är det sista som lämnar dig", kan det stämma . Jag tror att det stämmer in på mig , för jag tror verkligen att jag lever på det just nu , fast jag vet att det hopp jag hoppas på är så död som den kan bli. Men jag vägrar ge upp något så fint och värdefullt. Darför lyssnar jag inte på allt mina kompisar säger, men det som får mig att må bra tar jag till mig :).  det låter iallafall väldigt bra när dom säger saker för att hjälpa mig och det tackar jag inte nej till. Han säger "om man verkligen är menade för varandra så kommer hon tillbaka oavsett vad" . En dröm eller kanske önsketänkande,  aa det är så jag tänker. Vad ska jag göra då? Hur ska jag tänka? Det måste finnas flera alternativ som är till min fördel. Men jag vet verkligen inte vad det kan vara. Är verkligen hoppet det sista som lämnar mig ??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0