Äntligen!!

Jaha ja idag så smäller det :P, jag ska träffa henne efter 34 dagar. Ni som inte vet hur det känns så tycker jag att ni ska vara ifrån eran tjej i 34 dagar och träffa henne så kommer ni veta den känslan jag bär på just nu . Jag längtar så jävla mycket. Nu är det bara 3.5 timmar kvar vilken skilland på 3.5 och 34 dagar :).. Jag har saknat henne så mycket, mitt hjärta. Men det kommer kännas så konstigt är faktiskt lite nervös fast det är min flickvän. Efter lite små tjaffs över telefonen så vet jag inte hur jag ska bemöta henne , om jag ska hålla avstånd och prata med henne om allt lr om jag hoppar på henne , tror på det sist nämnda. Aja ska dra och fixa mig iordning vill ju se fin ut för mitt hjärta. Ha Det Bäst :) för det ska jag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0