Åhhhhh

Har haft en riktig jobbig tid just nu. Ni vet när man inte vet vart man ska taq vägen lr vad man ska göra man bara är helt förvirrad, Det är så jag känner just nu. Så jag har försökt att prata med många som kan lätta på min smärta. Det har hjälpt men det är frotfarande jobbigt. Många säger att jag ska försöka att ta det lugnt så kommer allt att fixa sig och andra säger att det är bara att lämna det bakom dig och gå vidare , det finns flera där ute. Finns det verkligen det , I mina ögon så finns det tyvärr inte det .Men jag måste inse att det här är verkligheten våran tid har passerat och att det är dags att gå vidare hur ont det än gör.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Även efter att man insett att lämna bakom sig och gå vidare är det bästa för båda två, så är det fortfarande jobbigt. Det finns andra där ute, ha inte brottom med att hitta, Hon tycker upp när du minst anar det :)

Jag är där just nu, och fan vad mycket lättare det är att ge råd till någon annan.



När allt är över kommer du känna dig så stark när allt är över, nothing beats that feeling!

2009-09-14 @ 09:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0