Träning

Gamla vanliga rutinen innan träning , Jag blir hämtad av en kompis sätter mig i bilen och han kör vidare och plockar upp några andra innan vi kör till träningen . När jag kommer till träningen är vi en av dom första på plats , vi går och byter om och väntar på att dom andra ska komma. En efter en kommer in genom dörren med lite konstiga smile, så hör man Aqua och folka börjar garva , min första tanka är att dom driver med någon som dom alltid gör. Men så förstår jag att Aqua = Akoa och det är ju min Blogg :)..Så då börjars det som vanligt då dom börjar driva med mig om min blogg , säger att jag måste ta bort den för det är så bögigt och töntigt jag måste ta bort den för annars kommer dom aldrig prata med mig. men så börjar folk en efter en säga att dom också ska fixa en blogg och andra säger att dom redan har en blogg, hmm undrar vilka som ska komma ut ur sina skal. Nu är det lättar att komma ut ur skalet lr garderoben som ni skulle uttrycka det , För att ha blogg för er är ju bögigt .. haha .

Så Nu har jag även blivit döpt till AQua och jag lovar att det är inte det första smeknamnet jag har fått under tiden jag har bott här. Dom som inte gillar sitt namn och vill jätte gärna få ett annat lr ett smeknamn så ska ni flytta till borlänge , för här är allt möjligt, Jag är gankska imponerad ska jag lova för mitt namn skulle alla kuna tro är ett smeknamn för det är ju bara tre bokstäver långt men dom har fan lyckats med mitt med :). Man kan inte bli mer än imponerad... Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0