Tråkig Vecka...

Ny vecka nya tider nya mål ...


Så har ännu en vecka passerat, fan vad tiden går snabbt. allting bara rinner iväg och man bara sitter här utan att göra ett skit. aja ibland är det så iallafall nu är den en ny vecka och nya tag.


Måndag: idag blir det som vanligt ska äta och ta det lugnt framför tv:n och spela Mario kart på wii för att döda tid tills träningen börjar kl 6 samling en halvtimme innan, blir nog en ganska lugn träning idag eftersom att vi har haft match i helgen, inte jag men dom andra :(..måste börja kämpa hårdare på träningarna är mitt nya mål för veckan.för vi har ett sjukt bra lag för att spela i div .2.. och efter träningen så blir det kanske att gå ut och fiska , hoppas verkligen det skulle vara skönt att göra något nytt för omväxlingens skull..


Tisdag: Hmm det ända planerade här är träningen samma tid samma plats. och lite mario kart på det :).hoppas att det kan komma in något nytt i tisdags planeringen ...


Onsdag: se ovan :P...


torsdag: se ovan fast utan träning ...


Fredag: avfärd mot match och förhoppningsvis så sitter man med på bussen till match, om inte så blir det att sitta hemma och hoppas att jag får besök av någon :)..


Lördag. hmm inte en aning


Söndag. Fy fan vilket tråkigt liv man har ...


... Är det någon som skulle vilja byta ut sitt liv mot mitt för ett tag bara ... Snälla


Jag hoppas att det dyker upp nya saker under veckan annars blir det en jävligt träkig vecka...så nu vet ni på ett ungefär hur livet ser ut för mig ..


Peace and Love

en låt som passar in på den här veckan och i mitt liv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0