Tjejer en förebild att se upp till...

Vi killar Ni tjejer det är så gud har skapat oss. Ingen av oss kan bestämma om hur vi ska se ut fastän många av oss önskar att man kunde. Men har ni tänkt på att Utseendet är inte det viktigaste i längden. Jag håller med att det är viktigt och att utsidan ger insidan en chans. Hur skulle det se ut om man var tillsammans med en skit snygg tjej som var skit dum lr om man var tillsammans med en skit ful tjej som var skit smart hmmm , haha. Ingen bra blandning något av ovan. Men egentligen så spelar det inte det heller någon roll bara man själv trivs i sällskapet och mår bra.


Men det skulle ju inte vara fel att hitta en tjej som Whitney Port.


Min tjej i all ära, förutom henne så finns det en annan tjej som jag tycker att ni andra tjejer som finns där ute borde se upp till, istället för att ha alla dom där snygga artisterna/skådespelare som tex. Jessica Alba, Beyonce, Jennifer Lopez m m som era idoler och era förebilder så tycker jag personligen att Whitney Port från The Hills/ The City borde vara en av dom. Det finns inget ont i den där tjejen. Jag sitter här hemma och blir galen när hennes arbets kollega är så äckligt taskig mot henne så jag har lust att hoppa in i Tv:n och typ döda henne. Medans Whitney är så lugn och fin och handskas med situationen som att inget har hänt. Kan ju bara tänka mig hur andra tjejer skulle agera om dom var i samma situation som henne. Inte bara att hon har en underbar personlighet, så ser hon bra ut förutom att hon är lite smal för min smak :(, iallafall hon jobbar hårt ,är alltid snäll och trevlig mot sina kompisar, pratar aldrig skit om någon. Hon är så ödmjuk så det finns inte. Jag har försökt att hitta ett fel på henne dom här dagarna jag har kollat på The Hills/ The City men det går inte , förutom att hon är lite smal men det räknas inte :). Alla tjejer där ute om ni skulle gå i samma fotspår som Whitney port så skulle ni alla vara underbara


Titta på The City/ The Hills på Mtv lr på Mtv.com för att hittaq hennes egenskaper :).


Love J..........<3


Kommentarer
Postat av: E

hon är bäst, nothing beats her

2009-04-14 @ 13:12:04
URL: http://emmahult.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är grym bloggare brorsan

2009-04-15 @ 22:58:33
Postat av: Akoa

Vem är anonym:)

2009-04-15 @ 23:34:02
Postat av: Anonym

Min mamma sa en gång till mig. Du ska inte tro på allt du ser på Tv...

2009-08-20 @ 11:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0