Min Helg

Min helg..

Har varit taggad hela veckan inför matchen mot Panellinios, såg verkligen framemot den. När dagen väl var framme så hade jag fortfarande suget där, allting var perfekt vädret var bra , kroppen var hel och ingenting såg fel ut tills vi börjar värma upp. Kände att kroppen var seg och hängde inte med alls, kan ha berott på att jag hade en t-shirt en lång undertröja och en tröja över det plus att jag hade lång kalsonger i typ 17 graders värme. Matchen började inte så bra heller orkade inte springa lr koncentrera mig min kropp var helt död plus att mina fötter värkde pågrund av alla skavsår jag hade från mina nya skor som jag inte har kommit in i än. Jag vet att det är dåliga bortförklaringar men det är sant. Vi låg under me 0-2, efter en jävlig dålig start på matchen det var inte pågrund av att dom var bra utan för att vi inte var så bra i början. När vi väl kom in i matchen så börjar vi spela det välkända dalkurdspelet, då börjar vi ta tag i spelet och föra den då visade vi vilka som bestämmer på fotbollsplanen när lag kommer och möter oss. Vändningen var ett faktum, efter deras två mål så tar vi över spelet mer och mer dom faller tillbaka och orkar inte hålla emot när vårat första mål kommer .Vi fortsätter trycka på och då kommer även 2-3- och 4:an som blir slut resultatet 4-2. Vi har möt panellinios Två ggr, första matchen 1-1 och den här matchen 4-2. Nästa helg serie premiär mot Söderhamn . Ses där

Senare samma dag...

Min tjej kommer på besök det är så skönt att hon kommer för man kan ta det lugnt och bara koppla av och bara mysa som man behöver då och då.

Jag bor med två kompisar som är helt underbara varje gång min tjej kommer på besök så lämnar dom lägenheten för att vi ska få vara ensama, ganska tacksam för det. Kommer bli samma sak när deras respektive kommer lr deras dejter kommer lr vad/vilka dom nu vill ha hem hit :)..

Varje gång hon är här får hon mig att börja fundera vad jag ska göra med mitt liv. För jag vill inte stå helt ensam när hon har karriär och hon börjar ställa krav på mig. Jag måste ta tag i det här om jag vill ha henne kvar i mitt liv..


Ibland är det ganska skönt att vakna kl 13.30 på en vardag. Men man missar ju så mycket, allt det sociala men jag har börjat tröttna på det, eller jag har tröttnat på det. Man kan ju inte leva såhär börjar att bli vuxen nu, måste planera framtiden. hur kommer mitt liv se ut efter Dalkurd?. Just nu så ser det bara ut som ett mörker , jag måste hitta ljus i allt mörker. Det känns som att jag lever bara i nutiden ser inte framåt alls. Jag måste börja tänka på karriären och hur jag ska bli självständig. Har alltid trott att allt skulle lösa sig av sig självt man har bara suttit hemma och hoppats att man skulle vinna någon miljon lr att något bara helt plötsligt skulle dyka upp i huvudet på vad man vill göra, men den idén måste ändras måste börja ta tag i saker och ting, måste ha flera alternativ. Jag skulle vilja leva som alla andra normala människor, vakna upp vid 6 - 6.30 gå till jobbet träffa nya människor fixa nya vänner bli lite smartare och självsäker. Det kommer att vara jobbigt att ta tag i det men det finns ingen och kommer inte att finnas någon som kommer att ta tag i det åt mig, finns inga genvägar heller. Efter mörker kommer solsken. Love J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0