Förlovningsfest

Oj oj oj ! säger jag bara ...


Jag skrev igår att jag skulle vilja att något skulle hända i mitt tråkiga liv. Igår efter det att vi hade tränat så skulle vi dra till Foats förlovningsfest, fy fan vad det var härligt där borta , tänk att man kan ha kul utan att dricka men det skulle nog ha varit mycket roligare om vi hade. Shit vilken skillnad det är på fest och fest, jag har varit på några förlovningspartyn med runt 100-200 personer. Men den här kändes som något annat. Det var runt 500-600pers och det var bara förlovningsfesten tänk er hur det kommer att se ut när bröllopet är..Det var fett kul iallafall tack för festen Foat och grattis ..


Och  vem vet det kanske är min tur snart :P..

idag är det som vanligt äta träning och chilla hemma, men vem vet det kanske kommer en ny överaskning .. hoppas ..nu ska jag dra och äta frukost bye


Kommentarer
Postat av: var också där

Jag håller med dig det var sjukt mycke folk plus att de va sååå kul de va hur mycke som helst ungdommar stämmningen va fettttt ja jag tror nog ingen slår denna förlovning undra hur bröllopet blir:))

2009-04-23 @ 16:10:31
Postat av: E

vänta du bara, överraskningen kommer..

2009-04-28 @ 00:30:30
URL: http://emmahult.blogg.se/
Postat av: E

ja det var en pik till dig :)

2009-04-28 @ 12:40:09
URL: http://emmahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0