Ett tag sen...

Nu var det ett tag sen jag var här inne och skrev. Det är inte det att ajg har tröttnat lr så för jag skulle vilja skriva i bloggen varje dag om jag kunde. Jag känner bara att jag inte vill hitta på saker lr ljuga bara för att jag ska få ett extra inlägg i bloggen. Jag vill hitta inspiration av någon lr av något men även något som har hänt i livet.

Jag brukar gå runt på olika sidor och kolla runt , på något sätt så kommer jag in på kompisar sidor där dom har skrivit saker om sig själv lr om annat. Det är ganska kul att dom skriver om vad som händer i deras liv, vad de har för problem lr vad dom har för planer , för det händer inte så ofta när man umgås med dem att de berättar vad som rör sig i deras huvud. Just därför tycker jag att det är kul att andra kompisar börjar skriva blogg eller om det finns andra sätt att få oss uppdaterade. Om man tänker efter så är det ganska jobbigt att dela privat eller personliga saker med sina närmsta kompisar , kan det bero på att man tycker att det är pinsamt att visa sina svagheter lr känslor bara för att man vill vara stark och modig framför dem. Det skulle ju vara skönt att kunna berätta allt för någon och kunna rensa det som finns inom oss. Är det därför vi skriver blogg för att det känns som att det är ens bästa vän som man ska säga allt till, men det kan ju inte vara så heller för när det väl publiceras så kan hela världen läsa den. Iallafalla jag läste en kompis anteckning och tycker att det är skit kul att dom vill dela med sig om sig själv , Fortsätt med det :)..

Jag har funderat lite okm min blogg j jag vet att det inte är välrdens populäraste blogg och kan inte gemföras med några andra bloggar , men det skulle vara skit kul och se hur många som besöker eller har besökt bloggen. Är det någon som vet hur man kan få den statistiken??..

Nu hoppas jag att det kommer hända något roligt i mitt liv som jag kan skriva om. Vi ses ....Love J.....


Kommentarer
Postat av: E

när du går in på din bloggsida så klcikar du dig in på "översikt", då står det "visa statistik" längst ner.. simple as that :)

2009-04-09 @ 08:38:49
URL: http://emmahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0